مهندس سعید کرمی

نویسنده کتاب تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X

مهندس سعید کرمی

نویسنده کتاب تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X

پس از سالها تفکر و پژوهش در علوم مختلف به نتایج جالبی رسیده‌ام که دوست دارم شما را هم در لذت کشف آنها سهیم کنم. در این کتاب من نگرشی نوین در خصوص اداره نظام هستی توسط خداوند، از آفرینش تا تکامل و پاسخهایی دارم برای معماهایی کهن، چون تصادف، پیدایش حیات، تکامل تدریجی جانداران تا انسان، جبر و اختیار، عالم ماوراء و... و چکیده آنچه که طی این بیست و چند سال آموخته یا تجربه کرده‌ام را به شما تقدیم می‌کنم و در آخر دو نظریه‌ی جدید در موضوعی آشنا اما غریب دارم که پرده از بزرگترین رازهای بشر برمیدارند.

در این کتاب من به گلوگاهها و خطوط مرزی انحراف تفکر بشری پرداخته‌ام و پس از به هم ریختن دیدگاههای کلیشه‌ای و کهن، تفکر و دیدگاهی نوین را از پایه می‌سازم و شما را هم در این معماری با خود همراه می‌کنم.

این کتاب در سه نظریه عمده و بسیاری نظرات و ایده‌هایی نوین که برای اولین بار مطرح می‌شود در هشت فصل نگاشته شده؛ نظریه اول پس از سالها تفکر و تفحص و مطالعه در زوایای پیدا و پنهان هستی به‌دست آمد. واقعیتی تلخ که هم درست بود و هم اشتباه، هم در جای جای هستی شواهد به نفع آن بود و هم با اخلاق، اعتقادات و کمال‌گرایی انسانی در تضاد، چون ریسک انحرافی آن بالا بود و به تناقض‌های فکری بشر دامن می‌زد. سالها صبر کرده و شب و روز درگیر آن بودم و شبح تردید و کابوس انتشار آن جانم را می‌آزرد. تا اینکه چندی پیش نظریه دوم به ذهنم رسید که در واقع پادزهر آن و نیمه گمشده وجود من بود. سپس به یاری آن با گذر از مرز محالات به کیمیای پاسخ‌ها دست یافته و به نظریه سوم در تکمیل آن پرداختم. آنگاه بود که مصمم به ارائه‌ی هر سه نظریه در قالب این کتاب شده، با دقت و سرعتی فوق‌العاده به نگارش آن همت گماشتم. امید است با گسترش نگرشی نوین، موجبات رضایت خداوند، تشنگان حقیقت و ذهن پرسشگر بشر را فراهم کرده باشم.


سعید کرمی

بهار ۱۳۹۲