مهندس سعید کرمی

نویسنده کتاب تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X

مهندس سعید کرمی

نویسنده کتاب تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X

 در مقاله قبلی در خصوص تقاص چنین مطرح شد که من واقعی (روح) یا ضمیر ناخودآگاه که در عالم ماوراء (در زمان صفر) قرار دارد، خوب و بد اعمال ما را درک کرده و انعکاس آن را به مغز، سلسله اعصاب و روان ما وارد کرده و اراده ما را در انتخابهای درست یاری یا مختل می کند. البته این گونه موارد اکثرا اتفاقاتی را شامل می شوند که توسط خود ما رقم می خورند. پس تکلیف اتفاقات، شانسها یا واقعیتهای تصادفی مطلوب یا نامطلوبی که بدون اطلاع ما از طرف دیگران در زندگی ما واقع می شوند چیست؟ آیا به رفتار ما ارتباطی دارند؟ قطعا مرتبطند دقت کنید:

  من واقعی (اراده) یا روح ما و دیگران همه در عالم ماوراء یا جهان آگاهی و ادراک قرار دارند و با یکدیگر در ارتباط هستند اگرچه ما غالبا بی خبریم. اگر در حق کسی به هر شکلی خوبی یا بدی کرده ایم من واقعی طرف دیگر آگاه بوده و سعی در جبران خوبی ها یا تلافی ظلمهای ما دارد و سر انجام روزی در جایی اگر به کسی کمکی کرده ایم ضمیر ناخودآگاه او اراده اش را نادانسته در مسیر کمک به ما قرار می دهد یا اگر ستمی روا داشته ایم به همین ترتیب بدون اطلاع ما از طرف آن شخص مورد ظلم مستقیم یا غیر مستقیم قرار می گیریم. 

  به این ترتیب منهای حوادث تصادفی طبیعی و آنچه که به ژنتیک و محیط ناخواسته ما بر می گردد تمامی اتفاقات زندگی وابسته به اعمال هستند که از طریق من واقعی یا ضمیر ناخودآگاه خودمان یا دیگران مستقیم یا با واسطه و بعضا به صورت چند مرحله ای و بسیار پیچیده به ما بر می گردند که اغلب برای ما بسیار غیرمنتظره هستند. پس بسیار مواظب رفتارمان با دیگران باشیم که هر عمل ارادی ما در این جهان به ما باز خواهد گشت.   

   




سعید کرمی 

1396/4/5

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی