مهندس سعید کرمی

نویسنده کتاب تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X

مهندس سعید کرمی

نویسنده کتاب تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X

رهایی


بهار شادمانه ام، تبلور  ترانه ام   -   فراتر از زمانه ام، راهی بیکرانه ام
شوق حضور در سرم، اوج سرور می پرم  -  نه رشک عرش می برم، نه فکرآب و دانه ام
چه جویی از نشان من، تلاطم روان من   -    تو بشنو از زبان من، حدیث جاودانه ام
نوای  جویبارها، نسیم  کوهسارها    -    شمیم سبزه زارها، من به کجا روانه ام
نغمه ی مطرب به لبم، خلوت عارف طلبم   -   سوخته در تاب و تبم، از چه به کنج  خانه ام
سوی مراد می روم، ببین چه شاد می روم    -    وگر به باد می روم، بماند  عاشقانه ام
کمال را نشانه کو، جمال صادقانه کو   -    چراغ این زمانه کو، کس ندهد نشانه ام
تفکر است نور من، امید راه دور من   -   جواز این عبور من، از گذر شبانه ام
به ماورای این جهان، راه زدم به ناگهان    -    در آن توقف زمان، درخت شد جوانه ام
از همه تن جدا شدم، محو در آن هوا شدم    -   هم خود و هم خدا شدم، ساحر این میانه ام
بریده از خاک منم، لحظه ی ادراک منم   -    بال بر افلاک زنم، فارغ از آشیانه ام
عالمی از  حقیقتم، معلمم  طبیعتم     -    باز شده  بصیرتم، شعله دهد زبانه ام  


سعید کرمی 

1395/12/28

نظرات  (۲)

به نظر من اونی که ماورا رو درک میکنه و میشه گفت با چشم دل به هر پدیده ای نگاه میکنه همیشه تنهاست چون تقریباً همه اونو درک نمیکنن و نادانند و اگر همه اینقدر میفهمیدند جهان بی معنا میشد. 
زیبایی جهان خلقت به تفاوت های اونه
هر کسی به اندازه فهمش به خدا میرسه و بعضی ها هم موشکافانه به خدا میرسن ولی خدا رحم کنه به کسی که خیلی راحت از کنار وجود خداوند رد میشه.
کاشکی همه از ته دل به خدا ایمان داشته باشن تا قسمتی از بهشت روی زمین همراهشون باشه و باقی بهشت برای پس از مرگ و وهله های بعدی... 
بهتره که در ظاهر با خلق باشی و در باطن با حق تا آسیبی بهت نرسه
بسیاری از افراد در زمان پیامبر میگفتن که اون جنون داره این حتی در قرآن هم گفته شده اما...
موفق باشید جناب کرمی 
پاسخ:
با سپاس از دقت و حسن نظر جنابعالی
  در لحظه ی اتصال به ماورا اونچه که ما ادراک خداوند می دونیم شبیه درک یک قطره اس که برای خودش شخصیت و منیتی قائله اما همینکه به دریا می پیونده من و مایی براش باقی نمی مونه. فقط یک احساس آگاهی شفاف و اتصال بی واسطه س که لذتش بی نظیره و یا هیچ تجربه ی دنیوی قابل مقایسه نیست.
یک لحظه در چنین حس و حالی بودن خیلی ارزشمنده که باریکه ای از دریای بیکران آگاهی به وجود انسان جاری میشه البته بدون صدا و کلام و تصویر. حالا اگه بتونیم بیشتر درک کنیم چه بهتر اما اگه نشد به قول شما باقیش برای بعد از این دنیا
 موفق و پیروز باشید. 
سال خوبی رو براتون آرزومندم
خدانگهدار 
پاسخ:
با سلام خدمت شما ، امیدوارم سال نو برای شما هم سالی پر از آگاهی و موفقیت باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی