مهندس سعید کرمی

نویسنده کتاب تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X

مهندس سعید کرمی

نویسنده کتاب تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X

 ... همانگونه که ذکر شد ما زندگی جدید را خود انتخاب می کنیم تا به تعادل هستی که در این جهان درک بسیار ضعیفی از آن داریم نزدیک ترشویم. اگرچه بارها تلنگرهای ناخودآگاه به ما مسیر درست را گوشزد می کند ولی متاسفانه آنقدر به ظواهر دلفریب زندگی دنیا دلبسته و وابسته هستیم که هر بار ندای وجدان خود را سرکوب می کنیم چون واقعیت تلخ و پذیرش آن سخت است. بله در حقیقت ما با انتخاب زندگی جدید خود را محکوم به پذیرش عواقب اعمال زندگی قبلی کرده تا به تعادل هستی نزدیک شویم اما باز هم دلربایی های جهان دامها برای ما پهن کرده و اگر آگاه نباشیم این بارهم به بیراهه خواهیم رفت.

  در زندگی جدید در پس زمینه ذهن و یا در رویاهای واقعی بعضا خاطراتی که مربوط به زندگیهای گذشته یا آینده ماست تجربه خواهیم کرد (در بعد ایکس یا ماوراء زمان مفهومی ندارد). اگر دقت کنیم این تجربیات بسیار به آگاهی و زندگی ما کمک خواهند کرد. بیاییم رویاهای واقعی را جدی بگیریم. ما یک سوم از عمر را در خوابیم و خواب تنها استراحت و تجدید قوا برای زندگی مادی نیست. سعی کنیم بر پایه آگاهی از هر پیامی که در خواب یا بیداری از هستی دریافت می کنیم تفکر نوینی را بر پایه ی واقعیات پایه ریزی کنیم که آنگاه بیشتر مراقب اعمال و رفتارمان خواهیم بود و پایه های زندگی بعدی را که قطعا در انتظار ماست بهتر بنا خواهیم کرد. راستی پیشه کنیم و فراموش نکنیم که راه راست خطی باریک نیست که جاده ای پهن است. هدف گام برداشتن به سوی آگاهی، کمال و تعادل است. انحرافات جزئی، کند یا تند رفتن، ناکامی های ما یا موفقیتهای دیگران غالبا وابسته به ژن و محیط است هرگز دلسرد و ناامید نشویم. به یاد داشته باشیم که همواره عنان اراده در دست ماست و همیشه راهی برای بهتر شدن هست.

 

  سلسله مقالات تناسخ، حاصل تحقیقات، تجربیات و برداشتهایی از عالم آگاهی بود که در پنج نسخه تقدیم گردید.

با آرزوی موفقیت  

        

 

سعید کرمی 

1397/12/1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی