مهندس سعید کرمی

نویسنده کتاب تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X

مهندس سعید کرمی

نویسنده کتاب تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X

کتاب «تصادف از آفرینش تا تکامل و بُعد X» توسط اینجانب به تالیف رسیده و بوسیله انتشارات کنکاش در ۱۹۶ صفحه منتشر گردید.

در این کتاب یک بعد جدید در قالب یک نظام ابعادی نوین معرفی شده که با آن می‌توان فارغ از ابعاد فضایی از مرکز تکین سیاهچاله‌ها یا حتی تکینگی مهبانگ گذر کرد، چرا که ضعف ابعاد فضایی که در این مرزها در هم می‌شکنند را ندارد. با این بعد، جهان چهار بعدی (سه بعد مکان و یک بعد زمان) و یا تا 26 بعدی نظریه ریسمان تنها در سه بعد با ساختاری متفاوت معرفی و تشریح می شود.  

همچنین در این کتاب نگارنده به شرح و رفع ابهاماتی چون: ماهیت و موقعیت فیزیکی روح و عالم ماوراء، معجزه، حس ششم، توهم و ... پرداخته است. در این کتاب و به پیوست آن مقالاتی که در این پست ارائه می شود پاسخ بسیاری از سوالاتی را که چند هزار سال است ذهن بشر را به خود مشغول کرده خواهید یافت.

میتوانید اطلاعات مربوط و فهرست مطالب کتاب را مشاهده کنید. نظرات خود را در مورد کتاب در بخش نظرات همین پست با بنده در میان بگذارید.


نظرات  (۱۲)

درود
آنگونه که اظهار داشته اید مقصودتان روشنگری است که هدفی است بس والا و ارزشمند. تنها میتوانم بگویم که امید دارم در این راهی که گام گذاشته اید پایدار و مستحکم باشید و به نتیجه مطلوبتان دست یازید.
برایتان بهترین ها را آرزومندم.

پاسخ:
با سپاس از  نظر ارزشمند شما و آرزوی موفقیت برای اندیشمندان و روشنفکران این مرز و بوم
با سلام، وبلاگ خوبی دارید دوست عزیز بنده دانشجوی فیزیک هستم ساکن کرج. مشتاق شدم کتاب شما رو مطالعه کنم. از کجا میتونم تهیه کنم؟ کرج پیدا میشه؟
پاسخ:
با عرض سلام و تشکر , اتفاقا" هدف اصلی من گسترش عام نظریاتم در بین دانش پژوهان فعال و علاقه مندی چون شماست. فعلا" مراکز پخش منتظر بازتاب استقبال از کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هستند, آنجا شما میتوانید جهت سفارش به غرفه انتشارات کنکاش-اصفهان مراجعه نمایید.  موفق باشید      
تشکر از پاسخگوییتون
درود
من کتاب شما را به طور کامل خوانده ام 
کتاب بسیار ارزشمندى است موفق باشید
پاسخ:
درود و با تشکر از حسن نظر و دقت جنابعالی و آرزوی موفقیت
سلام نظریات شمارا خواندموعلاقمند شدم ودوست دارم کتاب راکامل بخوانم امیدوارم به انچه می خواهم دراین کتاب برسم
پاسخ:
درود بر شما, سه نظریه بنیادین که در قالب این کتاب منتشر شده پاسخگوی بسیاری از سوالاتیست که شاید در ذهن هر فرد اندیشمندی به صورت  مبهمات نقش بسته باشد,امیدوارم با خواندن کتاب رفع  ابهام  شده و به پاسخهای بسیاری دست یابید. با آرزوی کامیابی  
سلام کتاب شما را خواندم  عالی بود امیدوارم موفق باشید.
پاسخ:
با عرض سلام ,تشکر از حسن نظر جنابعالی و  آرزوی کامیابی 
سلام . ایشالا موفق باشی . از کجا می تونم کتابتون را تهیه کنم ؟
پاسخ:
سلام ,با تشکر , چون فعلا" پخش گسترده از طریق مراکز پخش تهران صورت نگرفته  برای خرید کتاب می توانید به صورت اینترنتی از کتابسرای تندیس بوک اصفهان اقدام نمایید. موفق باشید  

با سلام من نیمی از مطالب کتابتون رو خوندم جالب بوده اگر دختر

 کوچکم بهم فرضت بده دوست دارم مابقی اون رو هم تموم کنم نهایت

 تشکر از زحماتتون امیدوارم در امر توزیع کتابتون موفق باشید

پاسخ:
با عرض سلام و تشکر از لطف جنابعالی , امیدوارم  مطالعه کامل کتاب مفید واقع شده و ضمن درک پیامهای اصلی بتوانید در گسترش نظریات با من همگام شوید. موفق باشید.  
کتاب فوق العاده ای باید باشه اما تو کتابفروشیهای شهر ما(رشت) نبود
پاسخ:
با سلام خدمت شما دوست عزیز، فعلا در چند جایی در  استان اصفهان توزیع شده.  منتظر توزیع گسترده از طریق مراکز پخش باشید و امیدوارم بزودی در دسترس شما هم قرار بگیرد. 
۲۰ مهر ۹۴ ، ۰۵:۱۸ ابراهیم رفاعی
سلام به شما، در کدام کتابفروشی شهر اصفهان امکان خرید کتاب شما وجود دارد؟
پاسخ:

 درود ، فعلا می توانید از کتابسرای تندیس اصفهان اینترنتی خریداری کنید. با تشکر


واقعا کتاب خوبی بود همشو خوندم عالی به امید تلاش های بیشتر
پاسخ:
با تشکر از حسن نظر جنابعالی
بسیار عالی به امید موفقیت های بیشتر
پاسخ:
درود بر شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی